Gyakran ismételt kérdések

Válaszd ki, hogy mely témával kapcsolatban van kérdésed!
Szállítás
1. Mi történik akkor, ha nem megfelelő összeget utalok el banki átutalással?

Minden esetben értesítünk, ha ilyen előfordul. Ebben az esetben munkatársunk 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

2. Mit tegyek, ha elfelejtettem a közleményben feltüntetni a megrendelési azonosítómat?

Kérjük, hogy ha ilyen előfordul, mindenképpen jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben, hogy rendelésed beazonosíthassuk.

3. Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költség a fizetés- és a kiszállítás módjától függ.

PayPal, bankkártyás fizetés vagy banki átutalás esetén három lehetőség közül választhatsz:

Két kiszállító cég áll rendelkezésedre, hogy a csomagodat kivigye, ha pedig személyesen jönnél érte, akkor telephelyünkön (2030 Érd, Aradi utca 68.) tudod átvenni a rendelésed. 

GLS szállítási díj: 990 Ft
Foxpost szállítási díj: 790 Ft

Ha a csomag átvételekor szeretnél fizetni, két lehetőség közül választhatsz:
Utánvétes csomagot kiszállítással csak a GLS futárszolgálattól kérhetsz, ennek a díja 990 Ft.

Fontos információ:
A csomag átvételekor kell fizetned készpénzben, vagy bankkártyával a GLS futárnak. Az utánvétes csomagok szakszerű kézbesítéséért a szállító cég garanciát vállal, ami magába foglalja az érték és a csomag biztosítást! Szállítás 3-5 munkanap!

A csomagot telephelyünkön is átveheted személyes fizetéssel, munkanapokon 13:00 órától 17:00 óráig, előre egyeztetett időpontban a 2030 Érd, Aradi utca 68. címen. Ebben az esetben csak készpénzzel tudsz fizetni, a számlát ilyenkor a termékkel egyidejűleg adjuk át. Kérjük, hogy pontos összeget hozz magaddal. Köszönjük!
4. Ha az átvételkor szeretnék fizetni, mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Utánvételes fizetési mód esetén 3-5 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-matil arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon, 8:00 és 17:00 között kerül kiszállításra a megrendelt terméked. 

5. Banki átutalás, bankkártyás, vagy PayPal fizetés esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén 3-5 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt terméked. 

6. Ha az átvételkor szeretnék fizetni, hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Ha mindenképpen kiszállítást kérnél és a csomag átvételekor szeretnél fizetni, akkor a GLS futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék.

7. Mi a futárszolgálatok elérhetősége?

GLS futárszolgálat: 06-1-802-0265

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

8. Banki átutalás, bankkártyás vagy PayPal fizetés esetén hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Banki átutalás, bankkártyás és PayPal fizetés esetén a GLS és a Foxpost futárszolgálatot is választhatod, ezt minden esetben te döntöd el a fizetéskor. Általuk kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

9. Nem voltam otthon, amikor a futárszolgálat megpróbálta kiszállítani a csomagot. Mit tegyek?

Ebben az esetben hívd fel azt a futárszolgálatot, akit a fizetéskor választottál, és egyeztess velük, hogyan fogják újból kézbesíteni neked a csomagot. 

Elérhetőségek: 

GLS futárszolgálat: 06-1-802-0265

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

10. Lehet-e időpontot egyeztetni a futárszolgálattal?

Természetesen lehet. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon hívd fel a futárszolgálatot és egyeztesd a számodra megfelelő szállítási időpontot.

GLS Futárszolgálat: 06-1-802-0265

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

11. Meddig lehet hívni a futárszolgálatot?

Munkanapokon 08:00 és 20:00 óra között.

12. Rossz címet adtam meg. Mit tegyek?

A "Folyamatban" státusz e-mail értesítőt követően még van lehetőséged a szállítási cím módosítására ügyfélszolgálatunkon keresztül. Elérhetőségünket megtalálod az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután az "Úton" státusz e-mailt megkaptad, a terméket már átadtuk a futárszolgálatnak. Ez esetben az "Úton" státusz értesítést követő első munkanapon hívd fel az általad választott futárszolgálatot, mert ezután már csak velük kapcsolatba lépve tudod módosítani a szállítási adatokat. 

GLS futárszolgálat: 06-1-802-0265

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

13. Hogyan értesülök a szállítás időpontjáról?

Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

Megrendelés
1. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Fényképes egyedi termék tervezése esetén:

Ha az általad megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, tehát időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékod, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésed. Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@pitbullcase.hu). Sajnos, ha nem jelzed nekünk időben, és már legyártottuk az egyedi terméket, amit rendeltél, akkor már nem állhatsz el a vásárlástól. 

Webshop termék esetén:

Webshopos termékek rendelését a csomag feladása előtt mindenféle kötelezettség nélkül lemondhatod, de ha a csomag feladását követően szeretnéd ezt megtenni, akkor a kiszállítási költséget meg kell térítened.

2. Le van gyártva az egyedi fényképes termékem, de nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Amennyiben egyedi termékről van szó, sajnos a 14 napos elállási jog nem foganatosítható, mert ezt a te elképzelésed alapján készítettük el, így másnak nem tudjuk értékesíteni. 

Amennyiben nem fizeted ki a terméket, mi minden esetben szándékos károkozást feltételezünk. Ilyen esetben az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, ahonnan a behajtási osztályhoz kerül tovább.

Az eljárás költsége magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját, amit a behajtó osztály számláz majd csekk formájában.  

Amennyiben a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem kerül teljesítésre a csekk kiküldését követő 15 munkanapon belül, az eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra. Ez magába foglalja a bérlevonást, ha pedig ez nem lehetséges ingóság vagy ingatlan terhelést. 

3. A webshopból rendeltem, de nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Webshopos termékek rendelését a csomag feladása előtt mindenféle kötelezettség nélkül lemondhatod, de ha a csomag feladását követően szeretnéd ezt megtenni, akkor a kiszállítási költséget meg kell térítened.

Fizetés
1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethetsz a csomag átvételekor, banki átutalással, bankkártyás valamint PayPal fizetéssel.

Személyes átvétel
1. Van-e lehetőség személyes átvételre?

Munkanapokon 13:00 órától 17:00 óráig van erre lehetőség telephelyünkön, előre egyeztetett időpontban.

2. Hol lehet átvenni a megrendelt terméket?

Cégünk telephelyén, vagyis a 2030 Érd, Aradi utca 68. címen.

3. Személyes átvétel esetén hogyan lehet fizetni?

Amennyiben nem fizetted ki előre a rendelésed árát, úgy személyes átvétel esetén készpénzzel tudsz fizetni. Ebben az esetben a kiállított számlát a termékkel egyidejűleg adjuk át.

Készpénzes fizetés esetén kérjük, hogy pontos összeget hozz magaddal. Köszönjük!

Nem találom amit keresek
1. Nem szerepel a honlapon az a termék, amit szeretnék. Mi a teendőm?

Ilyen esetben arra kérünk, hogy küldj nekünk egy e-mailt, az info@pitbullcase.hu e-mail címre, vagy jelezd az "Ügyfélszolgálat" menüpontban található bármelyik elérhetőségünkön. Írd meg az e-mailben, hogy mi az a termék, amit szeretnél és a készüléked pontos típusát is! Munkatársaink minden esetben válaszolnak és tájékoztatnak majd, hogy milyen fajta termékeink és nyomtatható alapanyagaink vannak a te készülékedre. Amennyiben nincs készleten az adott termék típus, munkatársaink elküldik a kérést beszállítóinknak, és nagy valószínűséggel 2-3 hetes határidőn belül beszerezzük számodra, amit szeretnél.

Amint a termék megérkezett raktárkészletünkbe, felvesszük veled a kapcsolatot.

Ha a terméket a 2-3 hetes határidőn belül nem tudjuk beszerezni, kívánság listára tesszük, és amint elérhető lesz, értesíteni fogunk!

Termékek
1. Milyen minőségűek az elkészült nyomtatott termékek?

A nyomat minőségét és színét nagyon sok tényező befolyásolja. 

Sajnos a különböző anyagú tokok, kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok felülete, sűrűsége, és színe is eltérő, ezért a színek és a minőség kis mértékben, de eltérhetnek a monitoron látottaktól.

Nagyon fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású, jó fényviszonyokkal rendelkező képeket használj a tervezés során, mert a monitoron látható kép minőségét és színvilágát így tudjuk a lehető legjobban megközelíteni! 

Ha nem vagy biztos benne, hogy a kép megfelelő minőségű lesz, keresd munkatársainkat, akik szívesen segítenek neked a tökéletes kép kiválasztásában!

Fontos tudnod azt is, hogy a fehér és az átlátszó tokokra tudunk a lehető legszebben dolgozni.

A tokokra LED UV technológiával készítjük a nyomatot, CMYK színkeveréssel dolgozó nyomtatási rendszerrel. A kép minősége és a tok alapszíne nagyban befolyásolja a nyomtatott kép színvilágát, ezért érdemes időt szánni rá, hogy a megfelelő minőségű képpel dolgozz.

A termékek cseppállók, a fröccsenő víz ellen védettek, viszont közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak kitenni, valamint hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe mártani nem szabad őket! Ezt csak és kizárólag abban az esetben tedd meg, amennyiben lakkréteg bevonatot is rendeltél a led UV technológiával nyomtatott termék felületére.

A lakkréteg bevonat egy külső réteget jelent, ami rákerül a nyomatási felületre. Ez plusz védelmet biztosít a led UV technológiával nyomtatott felszínnek, kopás, karc, szennyeződés és egyéb külső hatások ellen, mint amilyen a víz is.

Ha bármi kérdésed lenne az itt leírtakon kívül is, keresd munkatársainkat a honlapon feltüntetett elérhetőségeinken! Várják jelentkezésed és készségesen segítenek bármilyen felmerülő probléma megoldásában vagy kérdés megválaszolásában!

Tervezés
1. Milyen felbontású képet érdemes feltölteni a tervezéshez?

Sajnos mivel különböző anyagú tokokra dolgozunk, ezért nem tudunk olyan minőségben dolgozni, mint ahogyan egy fotó kidolgozó stúdió egy fotópapírra. A különböző anyagú tokokon lévő nyomtatás minősége leginkább a feltöltött képek minőségén múlik. A megfelelő felbontás a HD (720p=1280X720px méretű), vagy HD Ready (720p=1366X768px méretű) minőségtől kezdődik, de a legoptimálisabb a FULL HD (1080p=1920X1080px méretű) fotó. Ilyen minőségű képekkel már gyönyörűen dolgozik a nyomtató és szinte teljesen ugyanúgy néz majd ki a fotód a nyomtatás után is, mint az eredeti kép. 

2. A Google keresőben szeretnék választani képet. Milyen beállításokkal érdemes?

A Google képkeresőben van lehetőség a képek méretét is beállítani a szűrés előtt. Ehhez a "Kereső eszközök" menüpontban kell a "Méret" fülben kiválasztanod a "Nagy" méretet. Természetesen minél nagyobb felbontású képet választasz végül, annál jobb lesz a nyomtatás minősége is.

3. Hogyan helyezzem el a képet a tervezőben?

Figyelj rá, hogy a kép számodra fontosabb elemeit a tervezéskor ne húzd a tok szélére, ne húzd közel a kamera, a hangszóró, a vaku és egyéb modulkivágásokhoz, mert a különböző tokok íve miatt lehetséges, hogy ezek lemaradnak majd a tokról. Körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húznod a képet az illusztrált tok szélétől, a számodra fontos részeket pedig legalább 10-15 mm-el távolabb helyezd el a már említett modulkivágásoktól.

Fontos tudnod, hogyha a feltöltött képet túlzottan lekicsinyíted, az még a nagyobb felbontású képek esetében is a képminőség romlásához vezet! Igyekezz a tok felületére közepes vagy nagy méretben elhelyezni a választott képet, továbbra is ügyelve arra, hogy a fontos részek ne kerüljenek túl közel a modulkivágásokhoz, illetve a tok oldalaihoz. 

4. Hova helyezzem el a szövegeket a tervezőben és milyen színt használjak?

Ugyanúgy, mint a kép elhelyezésénél, itt is körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húznod a képet az illusztrált tok szélétől, a számodra fontos részeket pedig legalább 10-15 mm-el távolabb elhelyezned a modulkivágásoktól. Ha szöveget is szeretnél tenni a tokra, figyelj rá, hogy a színe eltérjen a tok alapszínétől és a feltöltött kép színvilágától is, hogy biztosan jól látszódjon majd!

5. Milyen hatással lehetnek a különböző szűrők a nyomtatott képre?

A szűrőket saját felelősségre szabad használni és ebben az esetben is csak nagyon óvatosan. A különböző effektek használata a kép minőségének romlásához, illetve a kontúrok elmosódásához vezethet.

6. Ha a tervezőben nem húzom ki teljesen a tok széleihez a háttérrel rendelkező képet, akkor a nyomtatott tokon sem lesz kihúzva teljesen?

Így van. Minden esetben neked kell gondoskodnod a megfelelő tervezésről, mert nem vagyunk felhatalmazva arra, hogy eltérjünk attól a képtől, amit rendelsz tőlünk. Amennyiben nem tudod úgy kivitelezni a tokot a tervezőben, ahogy szeretnéd, szívesen segítünk neked! Hívhatsz minket a 06-23-386-331-es telefonszámon, vagy írhatsz nekünk az info@pitbullcase.hu e-mail címre és segítünk, hogy az általad megálmodott tok, tényleg olyan legyen, amilyennek te szeretnéd!

7. Mi az a transzparens hátterű kép és hogyan kell megtervezni?

A transzparens hátterű képeknek teljesen átlátszó a hátterük. Ezek általában PNG fájlformátumú képek. Vonalgrafika esetén nagyon fontos, hogyha ilyen képpel dolgozol, a vonalak akkor is erősek és vastagok legyenek, hogy a nyomtatott tokon is jól látszódjanak majd.

Fontos tudnivaló!

A nyomtatás során először egy fehér festékréteg kerül a termékekre, majd ezek után nyomtatjuk rá a színeket. Emiatt, abban az esetben, ha a kép nem tölti ki a tok teljes felületét (tehát transzparens hátterünk van), egy 1-2 mm-es fehér körvonal lehet a kép körül. Ez elkerülhető egy egységes (akár a tok alapszínével megegyező) háttérszín megadásával, melyre lehetőség van tervezőnkben a kitöltés funkció használatával. Amennyiben segítségre lenne szükséged a tervezés kapcsán, keress minket a 06-23-386-331-es telefonszámon, vagy írj nekünk az info@pitbullcase.hu e-mail címre!

Elállási jog, lemondás
1. Garancia idő

Alap esetben a termékekre adott garancia 6 hónap, ami a termék természetes nyúlására, az átvétel pillanatában észlelt törésre és sérülésekre, kopásra, (a led UV nyomtatási technológiával készült) nyomtatási hibára és anyaghibára vonatkozik. Abban az esetben, ha az egyedi tervezésű termékre plusz lakkréteg bevonatot is rendeltél, a jótállás időtartama 12 hónapra terjed ki.

2. Milyen esetekben foganatosítható meg a 30 napos vásárlástól való elállási jog?

Egyedi termékek esetében az elállási jog csak akkor áll fenn, ha az elkészült termék hibás, vagyis felhólyagzás, rossz méret vagy hibás gyártás esetén. Ha az elkészült termék minőségileg megfelelő, akkor a terméket nem tudjuk visszavenni, mert a te elképzelésed alapján készítettük el, így másnak már nem tudjuk értékesíteni. 

Webshop termékek esetén a 2014. június 13-tól életbe lépett 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerinti távértékesítési rendszer keretében fogyasztó részére történő értékesítésre Vevőt elállási jog illeti meg az alábbiak szerint: Vevő a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.

Mi ezzel szemben nem 14, hanem 30 napos elállási jogot biztosítunk vásárlóinak.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Vevő nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A terméket Vevő köteles haladéktalanul és hiánytalanul Eladónak visszajuttatni, a visszaszállítás költsége Vevőt terheli. A haladéktalan és hiánytalan visszajuttatás kapcsán vevő vállalja, hogy legkésőbb az elállási nyilatkozat megtételét követő tizennegyedik munkanapon a terméket Eladónak visszajuttatja, vagy mindent megtesz a termék visszajuttatása érdekében, így például a terméket küldeményként feladja. Eladó köteles Vevő által megfizetett összeget az elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni, de Eladó jogosult Vevő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Eladó a visszatérítendő összegből jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk és a nem megfelelő kezelésből adódó értékcsökkenés megtérítésére megfelelő összeget kártérítésként visszatartani.

3. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Ha az általad megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, tehát időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékod, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésedet. Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@pitbullcase.hu). Sajnos, ha nem jeleztél nekünk időben és már legyártottuk az egyedi termékét, akkor az elállás nem lehetséges.

Webshopos termékek esetében a rendelést bármikor le lehet mondani. 

4. Rossz készülék típusra érkezett meg a termék. Mik a lehetséges megoldások?

Egyedi termékek esetén, ha rossz készülékre adtad le rendelésed, és ezt nem jelezted nekünk időben, akkor sajnos az elállás nem lehetséges, mivel ebben az esetben, nem mi hibáztunk, hanem te adta le rossz készülékre a rendelésed. Amikor a rendelést leadod, mi rögtön küldünk egy értesítő levelet az általad megadott e-mail címre, amiben minden adat szerepel, hogy tájékoztassunk téged a rendelés adatairól.

Ha jó készülékre adtad le rendelését, de még sem jó a termék, akkor természetesen garanciálisan, díjmentesen kiküldjük újra a javított terméket, vagy kérésedre a termék árát visszatérítjük.

5. Mi van akkor, ha nem veszem át a terméket utánvételes fizetési mód esetén?

Egyedi termék esetén, a 14 napos elállási jog nem foganatosítható meg, mert azt a te elképzelésed alapján készítettük el, így másnak már nem tudjuk értékesíteni. 

Amennyiben nem fizeted ki a terméket, mi minden esetben szándékos károkozást feltételezünk. Ilyen esetben az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, ahonnan a behajtási osztályhoz kerül tovább.

Az eljárás költsége magába foglalja az újra küldés költségét (990 Ft), az adminisztrációs díjat (990 Ft), valamint a behajtás díját, amit a behajtó cég számlázni fog a neked.

Amennyiben a vételár és az egyéb költségek (a 990 Ft-os adminisztrációs díj, valamint ismételt kiszállítás esetén az újra kiküldés 990 Ft-os díja, továbbá a behajtó cég által meghatározott többlettköltségek) megfizetése nem kerül teljesítésre a felszólítást követő 15 munkanapon belül, az eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra. Ez magába foglalja a bérlevonást, vagy ha ez nem lehetséges, az ingóság vagy az ingatlan terhelését is.

Követeléskezelésért felelős partner cégünk: Credit Controll Kft. 1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.

6. Hogyan használjam a vágás funkciót?

A vágás funkcióval a kiválasztott képet egy bizonyos sablonba helyezheted.

Fontos tudnod, hogy bár a sablont egy félig átlátszó fehér réteggel ábrázoljuk tervezőnkben, a nyomtatott tokon ez a fehér réteg nem lesz látható! Ezért érdemes annyira ráhúznod a képre, hogy teljesen betöltse azt.

7. Hogyan fedi le a tokot a feltöltött kép?

Minden tokot másképpen fed le a feltöltött kép. Minden esetben a tok hátlapja (flipes bőrtokoknál a tok előlapja) a fő nyomtatási felület és nem az esetleges ívek, valamint szegélyek. A nyomtató nem tud a tok szélére nyomtatni. A különböző típusú tokoknál eltérő a lefedettség.

Egy hosszú ívű szilikon toknál, vagy kemény hátlapnál a nyomtatás rálóg a tok szélére, ahol elhomályosodik a nyomtatás, mert a nyomtató fej eléri, és ezt nem tudjuk befolyásolni.

Egy rövid ívű szilikonnál, vagy kemény hátlapnál (például: iPhone 5) csak a hátlapot éri el a nyomtató, az ívekre nem kerül nyomtatás.

Flipes bőrtokok esetén kizárólag a tok elülső, flip oldalára tudunk nyomtatni, a hátuljára, a belsejére és a mágneses flip fülre (amennyiben a tok rendelkezik ilyennel) sajnos nem.

8. El tudjátok tüntetni a feltöltött képnek a meglévő hátterét?

Ez kizárólag homogén hátterű képek esetén lehetséges, továbbá a körülvágandó képnek / mintának éles, jól kivető körvonallal kell rendelkeznie. Ha ilyen kérésed van, jelezd nekünk az ügyfélszolgálaton keresztül. 

9. Mi történik akkor, ha nem utalom el az összeget?

Sajnos addig nem tudjuk legyártani a banki átutalással, bankkártyás és PayPal fizetési móddal leadott megrendeléseket, amíg a termék vételára nem érkezett be számlánkra. Ha 48 órán belül nem történik meg a teljesítés, munkatársunk felveszi veled a kapcsolatot és segít megoldani a problémát, vagy egy másik fizetési módot választani.

10. Mit tegyek, ha elutaltam az összeget, de nem érkezett e-mail-es visszaigazolás?

Kérjük, hogy ha ilyen előfordul, jelezd munkatársainknak az "Ügyfélszolgálat" menüpontban található elérhetőségeinken, hogy mielőbb megoldjuk az esetleges problémát.

11. Mik az utaláshoz szükséges adatok?

PITBULLCASE KFT.

2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.

Bank: UniCredit

Bankszámlaszám:

10918001-00000083-99760002

Fontos: a közleménybe mindenképp írd be a rendelés azonosítódat!

12. Készpénzes befizetés esetén kit terhel az utalás költsége?

A befizetéskor felmerülő utalás költsége minden esetben a vásárlót terheli.

Garancia
1. Milyen esetekben érvényesíthető a termékgarancia?

Beszállító gyártó hiba esetén:

    • méret probléma

    • anyag minőség probléma

    • a kézhezvétel pillanatában észlelt törés, szakadás

Nyomtatási hiba esetén:

    • nagymértékben elcsúszott kép

    • nyomtatás felhólyagzása

    • nagymértékben eltérő színek

2. Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?

Ha nem rendeltetésszerűen használod, átalakítod, hibásan vagy szakszerűtlenül kezeled, vagy helytelenül tárolod. Nem érvényesíthető elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű hiba esetén, továbbá egyedi fényképes termékeknél, ha közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak volt kitéve, valamint ha hosszabb ideig (legalább 5-10 perc) vízbe volt mártva.

3. Hibás a megrendelt termék és a termék garanciális javítását kérném. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, hogy minden ilyen esetben küldj a hibás termékről egy képet az info@pitbullcase.hu e-mail címre, hogy az ügyet kivizsgálhassuk! Ha valóban hibás a megrendelt termék, akkor garanciálisan, díjmentesen kiküldjük a javított terméket.

4. Hibás a megrendelt termék és a termék árát szeretném visszakérni. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, hogy minden ilyen esetben küldj a hibás termékről egy képet az info@pitbullcase.hu e-mail címre, hogy az ügyet kivizsgálhassuk! Ha valóban hibás a megrendelt termék és nem a javítást választod, hanem a termék árát szeretnéd visszakérni, akkor a kiállított számlát és a hibás terméket el kell küldened a levelezési címünkre: 2030 Érd, Aradi utca 68. A termék visszaszállításának díja ebben az esetben téged terhel.

Gyártás
1. Milyen technológiával vannak gyártva a tokok és fóliák?

A tervezett termékeket LED UV nyomtatással gyártjuk. Ez jelenleg a legjobb technológia a piacon.

2. Mit jelent a LED UV nyomtatás?

A nyomtatás közben UV fénnyel égetjük bele a tokba a tintát, hogy még tartósabb, strapabíróbb legyen az elkészült termék.

3. Milyen színekből kever a nyomtató?

A nyomtatónk 5 színből kever: C (Cián), M (Magenta), Y (Sárga), K (Fekete), W (Fehér).

4. Tudtok direkt színeket nyomtatni?

Sajnos nem. Ez az eljárás nagyon költséges, mert a különböző anyagú, színű tokokra nehéz direkt színeket nyomtatni. Mivel nem fotópapírra nyomtatunk és a tokok felülete, sűrűsége, anyaga teljesen eltér, ezért sokkal nehezebb rájuk nyomtatni.

5. Mit jelent a lakkréteg bevonat?

A lakkréteg bevonat azt a külső réteget jelenti, ami a nyomatási felületre kerül. A réteg plusz védelmet biztosít a led UV technológiával nyomtatott felületnek a kopás, a karcolás, a szennyeződés vagy akár a víz külső hatása ellen.