Gyakran ismételt kérdések

Válaszd ki, hogy mely témával kapcsolatban van kérdésed!
Szállítás
1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Express One szállítási díj: 1490 Ft

Foxpost szállítási díj: 1190 Ft

2. Ha az átvételkor szeretnék fizetni, mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Utánvételes fizetési mód esetén 1-3 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, az általad megadott e-mail címre küldünk egy értesítő levelet, amiben az áll, hogy a rendelés státusza "Megrendelésed elkészítettük"-re változott. Az e-mail kiküldése után 1-2 munkanapon belül, 8:00 és 17:00 között kerül kiszállításra a megrendelt termék.

3. Bankkártyás fizetés esetén mennyi időn belül kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Bankkártyás fizetés esetén 1-3 munkanap a kiszállítási idő. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed "Megrendelésed elkészült" státuszra változott. Az e-mail kiküldése utáni 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt terméked. 

4. Hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Az Express One és a Foxpost futárszolgálatot is választhatod, ezt minden esetben te választod ki a pénztár oldalon. Általuk kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

5. Nem voltam otthon, amikor a futárszolgálat megpróbálta kiszállítani a csomagot. Mit tegyek?

Ebben az esetben hívd fel azt a futárszolgálatot, akit a fizetéskor választottál, és egyeztess velük, hogyan fogják újból kézbesíteni neked a csomagot. 

Elérhetőségek: 

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

6. Lehet-e időpontot egyeztetni a futárszolgálattal?

Természetesen lehet. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon hívd fel a futárszolgálatot és egyeztesd a számodra megfelelő szállítási időpontot.

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

7. Meddig lehet hívni a futárszolgálatot?

Munkanapokon 08:00 és 20:00 óra között.

8. Rossz címet adtam meg. Mit tegyek?

A "Megrendelésed feldolgozását megkezdtük" státusz e-mail értesítést követően még van lehetőség a szállítási cím módosítására az ügyfélszolgálatunkon keresztül. Elérhetőségünket megtalálod az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután a "Megrendelésed elkészítettük" státusz e-mail értesítést kiküldtük, a terméket már átadtuk a futárszolgálatnak. A "Megrendelésed elkészítettük" státusz értesítést követő első munkanapon hívhatod a futárszolgálatunkat és módosíthatod velük a szállítási adatokat. 

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

9. Hogyan értesülök a szállítás időpontjáról?

Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

Megrendelések
1. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?

Fényképes egyedi termék tervezése esetén:

Ha a megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, vagy időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékot, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésedet.
A megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondható a megrendelés egyedi tervezésű tok esetében akkor is, ha az már legyártás alá került.
Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@coolcase.hu).
Sajnos, ha nem jelezted nekünk időben és már legyártottuk az egyedi terméket, akkor az elállási jog nem foganatosítható.

2. Le van gyártva az egyedi fényképes termékem, de nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Amennyiben egyedi termékről van szó, sajnos a 14 napos elállási jog nem foganatosítható, mert ezt a te elképzelésed alapján készítettük el, így másnak nem tudjuk értékesíteni. 

Amennyiben nem fizeted ki a terméket, mi minden esetben szándékos károkozást feltételezünk. Ilyen esetben az ügyet 5 munkanapon belül átadjuk a jogi osztálynak, ahonnan a behajtási osztályhoz kerül tovább.

Az eljárás költsége magába foglalja az ügyvédi díjat, valamint a peren kívül történő bírósági végzés díját, amit a behajtó osztály számláz majd csekk formájában.  

Amennyiben a vételár és az egyéb költségek megfizetése nem kerül teljesítésre a csekk kiküldését követő 15 munkanapon belül, az eljárás tovább folytatódik. A károkozás, és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerül végrehajtásra. Ez magába foglalja a bérlevonást, ha pedig ez nem lehetséges ingóság vagy ingatlan terhelést. 

3. A webshopból rendeltem, de nem szeretném átvenni. Mik a lehetőségeim?

Webshopos termékek rendelését a csomag feladása előtt mindenféle kötelezettség nélkül lemondhatod, de ha a csomag feladását követően szeretnéd ezt megtenni, akkor a kiszállítási költséget meg kell térítened.

Fizetés
1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethetsz azonnal bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül vagy a csomag átvételekor.  Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

2. Mik az utaláshoz szükséges adatok?

PITBULLCASE KFT.

2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48.

Bank: UniCredit

Bankszámlaszám:

10918001-00000083-99760002

Fontos: a közleménybe mindenképp írd be a rendelés azonosítódat!

Nem találom amit keresek
1. Nem szerepel a honlapon az a termék, amit szeretnék. Mi a teendőm?

Ilyen esetben arra kérünk, hogy küldj nekünk egy e-mailt, az info@pitbullcase.hu e-mail címre, vagy jelezd az "Ügyfélszolgálat" menüpontban található bármelyik elérhetőségünkön. Írd meg az e-mailben, hogy mi az a termék, amit szeretnél és a készüléked pontos típusát is! Munkatársaink minden esetben válaszolnak és tájékoztatnak majd, hogy milyen fajta termékeink és nyomtatható alapanyagaink vannak a te készülékedre. Amennyiben nincs készleten az adott termék típus, munkatársaink elküldik a kérést beszállítóinknak, és nagy valószínűséggel 2-3 hetes határidőn belül beszerezzük számodra, amit szeretnél.

Amint a termék megérkezett raktárkészletünkbe, felvesszük veled a kapcsolatot.

Ha a terméket a 2-3 hetes határidőn belül nem tudjuk beszerezni, kívánság listára tesszük, és amint elérhető lesz, értesíteni fogunk!

Termékek
1. Milyen minőségűek az elkészült nyomtatott termékek?

A nyomat minőségét és színét nagyon sok tényező befolyásolja. 

Sajnos a különböző anyagú tokok, kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok felülete, sűrűsége, és színe is eltérő, ezért a színek és a minőség kis mértékben, de eltérhetnek a monitoron látottaktól.

Nagyon fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású, jó fényviszonyokkal rendelkező képeket használj a tervezés során, mert a monitoron látható kép minőségét és színvilágát így tudjuk a lehető legjobban megközelíteni! 

Ha nem vagy biztos benne, hogy a kép megfelelő minőségű lesz, keresd munkatársainkat, akik szívesen segítenek neked a tökéletes kép kiválasztásában!

Fontos tudnod azt is, hogy a fehér és az átlátszó tokokra tudunk a lehető legszebben dolgozni.

A tokokra LED UV technológiával készítjük a nyomatot, CMYK színkeveréssel dolgozó nyomtatási rendszerrel. A kép minősége és a tok alapszíne nagyban befolyásolja a nyomtatott kép színvilágát, ezért érdemes időt szánni rá, hogy a megfelelő minőségű képpel dolgozz.

A termékek cseppállók, a fröccsenő víz ellen védettek, viszont közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak kitenni, valamint hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe mártani nem szabad őket! 

A megrendelés elküldésével tudomásul veszed, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhetsz!

Ha bármi kérdésed lenne az itt leírtakon kívül is, keresd munkatársainkat a honlapon feltüntetett elérhetőségeinken! Várják jelentkezésed és készségesen segítenek bármilyen felmerülő probléma megoldásában vagy kérdés megválaszolásában!

Tervezés
1. Milyen felbontású képet érdemes feltölteni a tervezéshez?

Sajnos mivel különböző anyagú tokokra dolgozunk, ezért nem tudunk olyan minőségben dolgozni, mint ahogyan egy fotó kidolgozó stúdió egy fotópapírra. A különböző anyagú tokokon lévő nyomtatás minősége leginkább a feltöltött képek minőségén múlik. A megfelelő felbontás a HD (720p=1280X720px méretű), vagy HD Ready (720p=1366X768px méretű) minőségtől kezdődik, de a legoptimálisabb a FULL HD (1080p=1920X1080px méretű) fotó. Ilyen minőségű képekkel már gyönyörűen dolgozik a nyomtató és szinte teljesen ugyanúgy néz majd ki a fotód a nyomtatás után is, mint az eredeti kép. 

2. A Google keresőben szeretnék választani képet. Milyen beállításokkal érdemes?

A Google képkeresőben van lehetőség a képek méretét is beállítani a szűrés előtt. Ehhez a "Kereső eszközök" menüpontban kell a "Méret" fülben kiválasztanod a "Nagy" méretet. Természetesen minél nagyobb felbontású képet választasz végül, annál jobb lesz a nyomtatás minősége is.

3. Hogyan helyezzem el a képet a tervezőben?

Figyelj rá, hogy a kép számodra fontosabb elemeit a tervezéskor ne húzd a tok szélére, ne húzd közel a kamera, a hangszóró, a vaku és egyéb modulkivágásokhoz, mert a különböző tokok íve miatt lehetséges, hogy ezek lemaradnak majd a tokról. Körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húznod a képet az illusztrált tok szélétől, a számodra fontos részeket pedig legalább 10-15 mm-el távolabb helyezd el a már említett modulkivágásoktól.

Fontos tudnod, hogyha a feltöltött képet túlzottan lekicsinyíted, az még a nagyobb felbontású képek esetében is a képminőség romlásához vezet! Igyekezz a tok felületére közepes vagy nagy méretben elhelyezni a választott képet, továbbra is ügyelve arra, hogy a fontos részek ne kerüljenek túl közel a modulkivágásokhoz, illetve a tok oldalaihoz. 

4. Hova helyezzem el a szövegeket a tervezőben és milyen színt használjak?

Ugyanúgy, mint a kép elhelyezésénél, itt is körülbelül 5-10 mm-el kell beljebb húznod a képet az illusztrált tok szélétől, a számodra fontos részeket pedig legalább 10-15 mm-el távolabb elhelyezned a modulkivágásoktól. Ha szöveget is szeretnél tenni a tokra, figyelj rá, hogy a színe eltérjen a tok alapszínétől és a feltöltött kép színvilágától is, hogy biztosan jól látszódjon majd!

5. Milyen hatással lehetnek a különböző szűrők a nyomtatott képre?

A szűrőket saját felelősségre szabad használni és ebben az esetben is csak nagyon óvatosan. A különböző effektek használata a kép minőségének romlásához, illetve a kontúrok elmosódásához vezethet.

6. Hogyan használjam a vágás funkciót?

A vágás funkcióval a kiválasztott képet egy bizonyos sablonba helyezheted.

Fontos tudnod, hogy bár a sablont egy félig átlátszó fehér réteggel ábrázoljuk tervezőnkben, a nyomtatott tokon ez a fehér réteg nem lesz látható! Ezért érdemes annyira ráhúznod a képre, hogy teljesen betöltse azt.

7. Hogyan fedi le a tokot a feltöltött kép?

Minden tokot másképpen fed le a feltöltött kép. Minden esetben a tok hátlapja (flipes bőrtokoknál a tok előlapja) a fő nyomtatási felület és nem az esetleges ívek, valamint szegélyek. A nyomtató nem tud a tok szélére nyomtatni. A különböző típusú tokoknál eltérő a lefedettség.

Egy hosszú ívű szilikon toknál, vagy kemény hátlapnál a nyomtatás rálóg a tok szélére, ahol elhomályosodik a nyomtatás, mert a nyomtató fej eléri, és ezt nem tudjuk befolyásolni.

Egy rövid ívű szilikonnál, vagy kemény hátlapnál (például: iPhone 5) csak a hátlapot éri el a nyomtató, az ívekre nem kerül nyomtatás.

Flipes bőrtokok esetén kizárólag a tok elülső, flip oldalára tudunk nyomtatni, a hátuljára, a belsejére és a mágneses flip fülre (amennyiben a tok rendelkezik ilyennel) sajnos nem.

8. Ha a tervezőben nem húzom ki teljesen a tok széleihez a háttérrel rendelkező képet, akkor a nyomtatott tokon sem lesz kihúzva teljesen?

Így van. Minden esetben neked kell gondoskodnod a megfelelő tervezésről, mert nem vagyunk felhatalmazva arra, hogy eltérjünk attól a képtől, amit rendelsz tőlünk. Amennyiben nem tudod úgy kivitelezni a tokot a tervezőben, ahogy szeretnéd, szívesen segítünk neked! Hívhatsz minket a 06-23-386-331-es telefonszámon, vagy írhatsz nekünk az info@pitbullcase.hu e-mail címre és segítünk, hogy az általad megálmodott tok, tényleg olyan legyen, amilyennek te szeretnéd!

9. El tudjátok tüntetni a feltöltött képnek a meglévő hátterét?

Ez kizárólag homogén hátterű képek esetén lehetséges, továbbá a körülvágandó képnek / mintának éles, jól kivető körvonallal kell rendelkeznie. Ha ilyen kérésed van, jelezd nekünk az ügyfélszolgálaton keresztül. 

10. Mi az a transzparens hátterű kép és hogyan kell megtervezni?

A transzparens hátterű képeknek teljesen átlátszó a hátterük. Ezek általában PNG fájlformátumú képek. Vonalgrafika esetén nagyon fontos, hogyha ilyen képpel dolgozol, a vonalak akkor is erősek és vastagok legyenek, hogy a nyomtatott tokon is jól látszódjanak majd.

Fontos tudnivaló!

A nyomtatás során először egy fehér festékréteg kerül a termékekre, majd ezek után nyomtatjuk rá a színeket. Emiatt, abban az esetben, ha a kép nem tölti ki a tok teljes felületét (tehát transzparens hátterünk van), egy 1-2 mm-es fehér körvonal lehet a kép körül. Ez elkerülhető egy egységes (akár a tok alapszínével megegyező) háttérszín megadásával, melyre lehetőség van tervezőnkben a kitöltés funkció használatával. Amennyiben segítségre lenne szükséged a tervezés kapcsán, keress minket a 06-23-386-331-es telefonszámon, vagy írj nekünk az info@pitbullcase.hu e-mail címre!

Elállási jog, lemondás
Garancia
1. Vállalt jótállási idő

Szerződéses jótállás vállalt határideje minden egyes termékre 12 hónap.

A termék természetes nyúlására, az átvétel pillanatában észlelt törésre és sérülésekre, kopásra, (a led UV nyomtatási technológiával készült) nyomtatási hibára és anyaghibára vonatkozik.

2. Milyen esetekben érvényesíthető a vállalt jótállás?

Beszállító gyártó hiba esetén:

    • méret probléma

    • anyag minőség probléma

    • a kézhezvétel pillanatában észlelt törés, szakadás

Nyomtatási hiba esetén:

    • nagymértékben elcsúszott kép

    • nyomtatás felhólyagzása

    • nagymértékben eltérő színek

3. Milyen esetekben nem érvényesíthető a vállalt jótállás?

Ha nem rendeltetésszerűen használod, átalakítod, hibásan vagy szakszerűtlenül kezeled, vagy helytelenül tárolod. Nem érvényesíthető elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű hiba esetén, továbbá egyedi fényképes termékeknél, ha közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak volt kitéve, valamint ha hosszabb ideig (legalább 5-10 perc) vízbe volt mártva.

4. Hibás a megrendelt termék és a termék garanciális javítását kérném. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, hogy minden ilyen esetben küldj a hibás termékről egy képet az info@coolcase.hu e-mail címre, hogy az ügyet kivizsgálhassuk! Ha valóban hibás a megrendelt termék, akkor garanciálisan, díjmentesen kiküldjük a javított terméket.

5. Hibás a megrendelt termék és a termék árát szeretném visszakérni. Mi ilyenkor a teendő?

Kérjük, hogy minden ilyen esetben küldj a hibás termékről egy képet az info@coolcase.hu e-mail címre, hogy az ügyet kivizsgálhassuk! Ha valóban hibás a megrendelt termék és nem a javítást választod, hanem a termék árát szeretnéd visszakérni, akkor a kiállított számlát és a hibás terméket el kell küldened a levelezési címünkre: 2030 Érd, Aradi utca 68. A termék visszaszállításának előzetes díja téged terhel, de a csomag visszaérkezését követően, a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt visszatérítjük.

Gyártás
1. Milyen technológiával vannak gyártva a tokok és fóliák?

A tervezett termékeket LED UV nyomtatással gyártjuk. Ez jelenleg a legjobb technológia a piacon.

2. Mit jelent a LED UV nyomtatás?

A nyomtatás közben UV fénnyel égetjük bele a tokba a tintát, hogy még tartósabb, strapabíróbb legyen az elkészült termék.

3. Milyen színekből kever a nyomtató?

A nyomtatónk 5 színből kever: C (Cián), M (Magenta), Y (Sárga), K (Fekete), W (Fehér).

4. Tudtok direkt színeket nyomtatni?

Sajnos nem. Ez az eljárás nagyon költséges, mert a különböző anyagú, színű tokokra nehéz direkt színeket nyomtatni. Mivel nem fotópapírra nyomtatunk és a tokok felülete, sűrűsége, anyaga teljesen eltér, ezért sokkal nehezebb rájuk nyomtatni.